jag ska hitta dig som du hittade mig

Storvreta IBK till sm-final - häärligt. Förhoppningsvis kommer man till globen och får titta när S tar sitt första guld. Idag är jag bara hemma för att göra lillasyster sällskap eftersom hon är lite förkyld sådär. Jag har gjort vfflor som vi åt till frukost, duktig syster va? Hähä. Tror kanske att jag och pappa skulle åka och kolla på en ny innebandyklubba till mig senare när han kommit hem från jobbet. Hoppas på det. Kan verkligen inte spela med min längre. Senare ikväll vid 9 så åker familjen in till Allians för att kolla på lillasyster när hon spelar sin första match i slutspelet. Ska kolla lite på Vänner nu, vi hörs. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0