perfect could'nt keep this love alive

Tjeeenis. Sitter nere i källaren framför den stationära datorn istället för med min bärbara. Har nämligen scannat in lite gamla kort på datorn. Hittade en massa gamla, gulliga. Ikväll är det matchdags. Match i Rasbo mot just Rasbo, ganska självklart va? Hähä. Samling där vid 19.15 så vi åker här hem i från typ en halvtimme innan. Precis när vi spelar match så spelar Storvretas herrar sin 4:e semifinal och om dom vinner den matchen så går de vidare till final i globen. En superviktig match alltså. Fast det skulle inte vara någon större katastrof om de mot förmodan skulle ha en dålig dag och förlora, för då har de ännu en chans att ta sig till final om några dagar. Därför kommer jag säkert vara lite frånvarande från min egna match, hahaha. Pappa ska följa matchen i sin iPhone och så ska jag springa över dit i periodpauserna för att höra hur det går lite snabbt sådär. Haha, innebandyfanatiker? Nej, måste byta om till matchkläderna nu. Vi hörs. Puss!


Älskade Farfar... det är såhär jag minns dig. Jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0