sir, we're off

Tjenis. Sitter här hemkommen från en härlig promenad med Cicci. Vi gick en massa konstiga och slingriga vägar upp mot stationen och grejer. Det var så himla skönt att gå där i solen. Vi snackade om våran kommande turkiet-resa som ska bli av sommaren 2011. Usch, det känns så himla långt bort... men man har något att se fram emot iallafall. Jag, Cicci, Ida och Linn ska ju försöka komma iväg till Turkiet en vecka den sommaren. Sitter därför just nu och kollar runt på olika hotell. Våra krav är halv-pensionat, riktiga toaletter, pool och att havet ligger någorlunda nära. Statusen på hotellet är inte så vidare viktig, bara det känns tryggt. Jag har kollat upp dessa hotell och tror att det skulle passa oss perfekt! Anahtar Apartment i Alanya och Side Temple Hotel i Side. Men oturligt nog kan man inte boka redan nu, utan vi måste snällt vänta. Både Cicci och jag är så ivriga, så det blir svårt... but we're gonna do it! Hähä. Nu ska jag käka lunch. Vi hörs! Puss.

Anahtar Apartment
Anahtar Apartment, Alanya


Side Temple Hotel
Side Temple Hotel, Side


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0