the touch of your hands

Hejsan. Länge sen det uppdaterades här i bloggen... vems fel? Idag har det varit helt underbart väder! Riktigt sommarväder nästan. Slutade skolan vid halv ett eftersom vi hade 2 lektioner som ställdes in och då satte jag mig vid bryggan vid fyrisån och väntade på Ida som skulle komma vid tre. Passade på att läsa lite ur Aldrig fucka upp och sen så gjorde jag även spanskaläxan. Duktig tjej. När hon kom gick vi till tandregleringen där jag fixade fast ett fäste som lossnat. Sen vandrade vi till Subway där vi först träffade en gammal klasskompis och sen köpte vi med oss en varsin smörgås och gick tillbaka till bryggan. Nu är jag hemma igen och jag har absolut ingenting att göra. Borde väll egentligen plugga på naturkunskapen men den boken är i skolan så good luck with that. Vi hörs snart! Puss.

Btw, lite info om slutspelet i innebandy kanske? Mitt lag vann första matchen som var kvartsfinalen men åkte sen ur semifinalen. P93 vann sin final på straffar, f94 vann sin final i ordinarie matchtid och f95 förlorade i finalen på straffar. En riktigt härlig innebandyhelg!


STORVRETA F94:12 - seriesegrare
älskar er tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0