you are my angel save me from danger

Hejsan. Hemma efter en drygt skoldag. Ingenting speciellt som hände så det var inte sådär jätte kul precis. Ska snart sätta igång och laga mat... herregud. Jag ska tydligen göra fiskpinnar och potatis och jag har faktiskt helt seriöst aldrig kokat potatis i hela mitt liv - hur ska detta gå? Mh, den som lever får se. Ikväll blir det träning, häärligt. Funderar på att ta med kameran för att fota lite eftersom det är sista säsongen vi spelar ihop som ett lag... det tåls att tänka på. Vi får se. Nej, nu måste jag sätta igång med potatisen. På något sätt så känns det som om det här kommer bli ett evighetsprojekt, hähä. Vi hörs! Puss.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har typ bara kokat potatis 2 gånger i mitt liv, haha :p och det var typ på Hk:n

2010-04-19 @ 16:26:52
URL: http://mandizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0