you split my heart in two

Tjääääna. Till att börja med... SNÖ?! Den 22:a april? Förra veckan gick jag utan jacka och nu får man nästan ta fram vinterjackan igen. Not fun. Jaja, förutom snön har dagen varit helt okej. Skrev prov i naturkunskap, gick faktiskt bättre än väntat. Det var inte alls lika svårt som jag föreställt mig. Ikväll blir det träning i vattholma. Just nu är jag inte så sugen, men det kommer väll. Btw, ni har inte sett vilket lag som var med i tidningen idag? Världens absolut snyggaste lag, dvs. mitt. Hähä. Nej, nu har jag inget mer intressant att säga (som om det här över är intressant...) så vi hörs väll imorgon eller något. Puss!


Valborg 2009.
Om några dagar kör vi igen brudar!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Saknart :D Snart så ^^

2010-04-24 @ 20:04:11
URL: http://mandizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0