boys in books are just better

Hej! Läste nyss ett inlägg på en blogg om killar och longboards. En kille med longboard fångar snabbt min uppmrksamhet (skateboard är också okej). Vet inte varför men det ser så bra ut. Jag har länge velat prova longboard men det har liksom aldrig blivit av, och det kommer det inte bli heller. Har ingen större lust längre... jag nöjer mig med att titta. Om en kille med longboard även har det där sneda leendet, fina ögonen och självsäkerheten är jag totally stuck. Men det är ganska sällan sådant händer. Nu ska jag klä på mig och äta lunch. Sen tror jag att jag ska städa upp lite, för att överaska M&P. Imorgon bär det av till Gävle. See you. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0