från kylan in i värmen

Hej. Now I'm back in buisness! Efter en fartfylld vecka i Danmark är jag nu tillbaka i mitt älskade rum här i Storvreta. Ligger just nu nerbäddad i rena, fräscha lakan som luktar nytvättat. Inga lakan som jag hade i Danmark inte, nej usch dom ligger i tvättmaskinen. Även om de inte är skitiga så luktar de inte "hemma". Den här dagen har jag bara spenderat hemma med familjen, vi har bara tittat på tv och jag har fixat med bilderna från resan. Ca 500 stycken... lite halvjobbigt sådär. Snart ska vi äta tacos men först ska jag gå ner och dejta duschen. Vi hörs, imorgon eller så. Puss!

Kommentarer
Postat av: B Y K A J S A

sv: de e du o rebecka med, verkligen!<3

saknar er med, sjukt mkt!<33

ja tkr vi kan ses innan sommarlovet är slut.skulle va så himla kul :)

2010-08-01 @ 22:22:36
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0