från och med du

Hejsan. Sitter nere i källaren och fifflar med lite kort. Har nyss ätit lunch och gjort mig klar. Iallafall kläderna. Måste packa ihop lite grejer eftersom vi åker till Gävle idag och stannar där till imorgon. Släkten på mammas sida (pappa, mina morbröder, min morfar och mina kusiner) tävlar mot varandra i golf. Något som vi kallar Golf-SM, alltså golf-släktmästerskap. Det delas ut lite priser till golfarna och vi äter god mat, blir nog ett dopp i havet också. Pappa är redan ute på banan och spelar med de andra. Jag och mamma åker till Gävle vid 13.30 ungefär (Rebecka är fortfarande i Schweiz, kommer hem imorgon). Blir trevligt att träffa släkten. Nej, nu ska jag gå och packa ihop grejerna. Vi hörs förmodligen imorgon. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0