som jag hade dig förut

Hejsan. Gårkvällen hemma hos Linn bjöd på mycket. Kyckling-fajitas, film tittande, skratt och födelsedagstårta. Linn fyllde 17 igår så jag och några andra var där för att fira lite. Blev hur lugnt som helst då själva födelsedagsbarnet och Lovisa började skolan tidigt imorse. Själv börjar jag på fredag... inte kul alls. Känns så ovärt att börja 11.30 och sen förmodligen sluta 13.45 (om det är enligt schemat). Jaja, med skolan kommer också rutiner och allt börjar flyta på igen. Ska även bli roligt att titta på alla nervösa, livrädda 1:or. Usch kommer ihåg första dagarna på Fyris. Nu ska jag njuta av den sista kvällen på sommarlovet då jag kan vara uppe länge. Dock så ska jag försöka lägga mig rätt tidigt för att få lite ordning på det hela. Vi hörs. Puss!


You still have, all of me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0