your face it haunts, my once pleasant dreams

Hejsan. Nu var det alltför länge sen! Eller vad säger ni? Men jag har faktiskt haft ganska fullt upp med skola, träningar, skador osv. Ryggen är paj. Kaputt. Inte kul alls. Var i Kåbo idag och träffade min läkare som undersökte och sa att hon skulle skicka en röntgenremiss så att de kunde kolla vad det var. Hoppas på att det inte syns något på röntgenbilderna sen, utan att det lätt går att bota. Ska äta ipren i 2 veckor. Hoppas verkligen på att detta försvinner snabbt som attan så att jag kan börja träna igen. Har alltid otur med skador, sjukdomar osv. Ikväll sätter innebandyträningarna igång på riktigt nämligen, och jag kommer inte finnas på planen. Utan brevid planen... på läktaren... sugen. Usch. Ska föresten ta tillfället i akt (medan jag pratar om innebandy) att berömma världens finaste syster också. Hon kom med i d2-laget, USM-laget och breddtruppen för Upplandslaget för f15. Inte dåligt. Hoppas bara hon tar sig vidare från breddtruppen. Håller tummarna! Nej, nu ska jag ta på mig en ren tröja. Den jag har nu har någon spillt på... inte var det jag iallafall. Vi hörs. Pussen!

Några nytagna bilder från min systemis kanske? Absolut, det ska ni få.

Det är alltså denna fina kamera jag äger. En Canon eos 1000d. Är verkligen supernöjd med den. Det absolut bästa köpet jag gjort (för egentjänade pengar).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0