Dag 1

Mitt namn är Sandra Maria Viktoria Larsson. Maria kommer från min mamma och Viktoria från min gammelmormor Svea. Jag bor i Storvreta med min familj, i en rosa villa. Eh ja.... rosa ja.... Det ska målas om, det ska det! I allafall, jag går 2:a året på gymnasiet. Jag är 17 år och fyller år sent på året, i september. Jag spelar innebandy och har gjort det i ca 5 år. Inte länge alls alltså om man räknar med de andra tjejerna i laget. Men jag försökte faktiskt när jag var runt 6, men då hade vi så sjuka ledare som skrek åt oss 6-åriga småtjejer så det blev ingenting av det. Jag älskar innebandy mest av allt. Näst efter min familj och mina vänner då. Utan innebandy skulle jag inte klara av verkligheten då det är ett sätt att komma ifrån alla tankar. På fritiden träffar jag mina fina vänner, spelar innebandy, pluggar, dömer och en massa annat. Jag har för ett tag sen utbildat mig till förbundsdomare i innebandy. Jag dömer alltså innebandymatcher. Just nu är det i åldrarna 9-13. Det är ett sätt för mig att tjäna extrapengar plus att jag får vara engagerad i det jag älskar att göra/titta på osv - innebandy! Om man ska ta upp några positiva samt negativa egenskaper hos mig så kan vi börja med de positiva. Jag är oftast glad, eller försöker vara iallafall. Jag har lätt att förlåta, nästan lite för lätt så det kan ju räknas som negativt också. Det negativa då... jo, jag har väldigt lätt för att tro på allt människor säger. Jag tror alltid det bästa om folk, och sen när jag väl blir backstabbad så gör det så jävla ont. Jag har lätt för att gråta, jag är alltså en person som lätt visar känslor bäst jag vill. Vissa ser det som positivt men jag är helt tvärtom. Jag vill inte visa mig svag. Well, det var väll det jag ville ta upp om mig. Har ni några frågor eller liknande så... fråga. Svarar på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0