Dag 11

Mina syskon. Mitt syskon. Min syster heter Rebecka och hon är världens finaste syster. Hon är nästan precis två år yngre än mig, ett år och 352 dagar yngre rättare sagt. När vi var små lekte vi väldigt mycket ihop och vi hade jämt kul. Jag antar att de flesta systrar har en väldigt speciell relation till varandra, men våran är något extra. Jag har alltid varit så himla stolt över henne, och det är jag självklart fortfarande. Rebecka har alltid varit den mest livliga av oss två. Det är alltid hon som har varit familjens clown/pajas och hon har bidragit till så väldigt mycket skratt. (Precis i denna stund så står hon över mig och dansar och mimar till en låt, där har ni ett litet exempel). Jag älskar min syster över allt annat och jag gör vad som helst för henne. Kom ihåg det Becka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0