Dag 4

Det här åt jag idag. Till frukost åt jag.... ingenting. Hade varken lust eller tid. Jag vet att frukost är det viktigaste målet på dagen, men jag brukar faktiskt strunta i frukosten ibland. Jag är aldrig hungrig på morgonen och äter bara om jag blir tvingad till det.

Åt lunch i skolan, eller lunch och lunch. Det serverades risgrynsgröt och eftersom jag var allergisk mot mjölk när jag var liten så har jag aldrig lärt mig äta risgrynsgröt (eller ost eller dricka mjölk heller för den delen). Så jag tog en tallrik fil och flingor men kastade hela efter ungefär tre tuggor då flingorna var så sega att det inte gick att tugga. Köpte en smörgås i skolans kiosk efter lunchen istället.

Middag har jag inte ätit ännu. Ingen är hemma och jag skulle aldrig komma på tanken att jag skulle behöva göra middag. Dom andra kommer hem när som och då blir det mat lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0