Dag 5

Vad är kärlek? Att beskriva kärlek är nästan omöjligt. Kärlek skiftar från person till person. Vad lever man för? Vad är det viktigaste i livet? Det kan vara kärlek till en person, en sak, en låt eller vad som helst. När jag hör ordet kärlek tänker jag direkt på mina fina vänner och min familj. Jag har en väldig tur att ha så fina vänner och en sån stöttande familj som jag har. Dom är kärlek för mig! Men kärlek är inte bara en dans på rosor, nej verkligen inte. Kärlek innebär även smärta och svek. Det vet jag mycket väl om. Inte bara att bli sviken utav sin "pojkvän", utan också att verkligen förlora en person man älskar. Love: Love is so far undefined.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0