Dag 7

Min bästa vän. Min bästa vän är Ida, all time! Ida och jag har känt varandra sen vi båda var tre år gamla. Vi gick i samma klass ända från lekis till 9:an. Vi har alltså gått igenom hela grundskolan tillsammans. Det har alltid varit vi två och hon har alltid varit, och är fortfarande, en av mina stora förebilder. Ida har alla de där egenskaperna en bästa vän ska ha... hon är snäll, omtänksam, generös, hon sätter alltid andra före sig själv... ja, hon är bäst helt enkelt. Nu för tiden träffas vi väldigt sällan. Hon har sin skola, sina klasskompisar, sin gymnastik medans jag har min skola, mina klasskompisar och min innebandy. That's the way it is. Vi försöker träffas så ofta vi kan men det blir som sagt väldigt sällan. Vi har absolut inte glidit isär eller något, iallafall inte enligt min åsikt. Nej, det är bara tiden som inte räcker till. Jag kommer alltid ha samma stora respekt för henne, och jag kommer alltid att älska henne. Oavsett vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0