the day after

Hejsan. Jaha... då var julafton över då. Det gick lika snabbt det här året, precis som alla andra år innan. Jag fick en väldig massa saker, även fast jag inte önskade mig något särskilt förutom en klocka. Och det fick jag.
Jag fick bland annat:

  • En klocka
  • Ett armband
  • Rosa pyjamasbyxor
  • Ett nattlinne
  • Pengar
  • Saker till rummet (ska flytta ner i källaren så småning om)
  • Filmer (Sex and the City 1&2)
  • Ett "spänne" att ha iPoden (touchen) i när man springer
  • En as mysig te-/choklad-/kaffe-mugg
  • En bok
  • Tjocka knästrumpor med "bollar" på
  • Biokort
  • En mysig biokväll tillsammans med ssyter där hon bjuder

Så man kan säga att jag är nöjd. Idag blir det bara en lugn dag. Familjen ska in till stan för att gå på bio, vi ska se Änglagård 3. Mamma fick biljetter av pappa i julklapp eftersom hon verkligen älskar de andra filmerna. Så vi lär väll åka in till stan snart, bion börjar vid tre. Efter det har jag ett erbjudande om vart jag ska spendera min kväll... men vi får se hur det blir med det. Om jag orkar och har lust det vill säga. Vi hörs säkert imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0