When you wish upon a star

¡Hola guapas! Och hej ni andra också... Ligger helt ensam på rummet och har tråkigt. Kul tjej! Dagen har gått åt till att julstäda och julpynta huset. Tillsammans med min fina syster. Vi vaknade runt elva och Rebecka gjorde en väldigt lyxig "brunch" som hon så fint beskrev det. Pasta! Score... eller? Iallafall så tittade vi på tv en stund och sen så satte vi igång. Vi dammade, damsög, torkade, pyntade och jag vet inte vad. Fint blev det iallafall. Och julgranen kom upp! Duktiga tjejer! Och jag kan berätta att vi fick så mycket beröm av mamma och pappa. Hehe. Mamma hade köpt Skärgårdsdoktorn-boxen så tror vi ska kika lite på den ikväll. Nu är snart middagen klar, lax och potatis med skagenröra. Inte det godaste enligt mig but it works. Vi hörs hörni! Pussen! Och om jag inte uppdaterar någonting innan fredag så önskar jag er alla en riktigt GOD JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0