boys in books are just better

Hejsan. Tittar lite på Greys anatomy. Gjorde nyss engelskaläxan. Skulle väll egentligen ha pluggat till geografiprovet imorgon men jag har gjort den stora upptäckten att jag missar det imorgon. Lycklig jag är! Hade inte pluggat någonting så det känns bra. Ska göra det någonting nästa vecka eller så säkert. Vecka 6 - the killer week! En massa prov och redovisningar. Usch. Nu har skolan kommit igång på riktigt, inte kul. Farmors 80-års kalas igår var trevligt. Min lilla kusin Hugo är så söt, jag döööör! Herregud. Maten var jätte god och allt var bra. Nu ska jag ut och springa. Duktiga jag, hahaha. Nej, men det kan vara lite skönt sådär. Vi hörs. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0