don't pretend you want me when you don't

Hej. Har nyss spelat match mot Morgongåva här i Ärentunahallen. Vinst med 5-4 och alla var super duktiga. Vi hade kunna vunnit med mycket mer men skotten satt inte riktigt. Fick ett klubbslag på höften som värker ordentligt nu. En tjej i deras lag fick tydligen nog av mig och rappade till mig över höften, vilket dommaren naturligtvis inte såg. Dock såg han de inte så fina grejerna jag gjorde på henne. Hahaha, jaja det är bara att gilla läget. Fick ingen utvisning för det och vi tog dom ju. Nu väntar dusch. Sen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, plugga kanske? Det behövs. Prov på onsdag, och jag har inte ens slagit upp böckerna än... bra sandra, bra! Nej, nu blir det en lång dusch. Vi hörs kanske ikväll. Puss!


bild snodd från felicia.
terese, felicia och jag på liseberg i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0