dreamteam

Tjaa. Ska sticka om typ 10 minuter men slänger in ett snabbt inlägg. Har suttit uppdaterad på uibf's hemsida den senaste timmen bara för att vara med när resultatet mellan Morgongåva och Arlanda skrivs ut. Om Morgongåva vunnit mot Arlanda så har vi vunnit serien. Men om däremot Arlanda vunnit (nejnejnejnejnejnej) så väntar en seriefinal mellan mitt lag och Arlanda. Herregud, om det skulle ske skulle jag vara hur jävla nervös som helst. Så jag hoppas på Morgongåva idag, även fast de är långt ifrån mitt favoritlag om man säger så. Nej, nu ska jag sluta babbla innebandy och sticka iväg och kolla på lite istället, hähä. Vi hörs. Puss!


dreamteam :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0