du borde ge dig själv en mjukare ton

Hejsan. Blir ännu en sån sär seglördag. Men vad gör det, nu har man liksom en hel vecka på sig att göra annat. Vaknade vid elva. Gick upp och åt frukost och duschade, sen städade jag och Rebecka upp där nere och nu sitter jag i vardagsrummet och tittar på något sär-programm på tv3. Inte alls bra, men jag har spotify på också så det överröstar tv:n. Och vad är grejen med att man alltid luktar klor i flera dagar? Efter simmningen igår duschade jag ju där, sen badade jag hemma och sen så har jag duschat idag. Mitt hår luktar fortfarande klor, lika så mina armar. Tycker inte om lukten. Nej, nu ska jag sätta upp håret i en knut och sen fixa naglarna. Vi hörs! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0