everyday is a new start

Hello. Sitter fortfarande i pyamas, seg som jag är. Vaknade dock runt elva så det är inte så länge sen i och för sig. Idag ska jag in till Fyrishov med laget och sälja bollar på A-lagsmatchen. Det är derbyt mellan Storvreta och Sirius som ska spelas. Matchen ska bli superkul att se, men att gå runt och sälja bollar till folk för att sen gå in på planen i sista periodpausen och plocka upp alla bollar som de drygt 1000 människorna har kastat in är kanske inte det roligaste eller mest bekväma. Man känner sig rätt liten och patetisk (varför?) när man håller på och böjer sig ner för att plocka upp alla bollar och ibland kanske man råkar sparka bort bollen man ska plocka upp osv. Usch, jag ser inte fram emot det iallafall. Så ovärt också. Jaja, man gör det kanske en gång/år. Nej, nu ska jag ner och duscha. Nämnde jag föresten att jag färgat håret? Blondare! Ville inte ha den där mörkblonda färgen jag alltid har på vintrarna, ville ha fram min sommarfärg och det blev superbra. Nej, duschen var det ja. Vi hörs! Puss.


Vackra Ashley Olsen, mitt hår ser nu ungefär ut som hennes.
Bara det att min hårbotten inte är sådär mörk.


Kommentarer
Postat av: simone

sV: Tack så mycket sötaste, snäll du är :D

2010-03-02 @ 13:21:59
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0