i give you everything i have - the good, the bad

Godmorgon. Ännu en lika seg lördagsmorgon. Finns inget bättre än att mysa runt i pyamas hela förmiddagen. Har på mig mitt nattlinne som jag har haft ända sen 1:an (!!!!) Whaaat? Jag fick det av mina föräldrar när jag skulle på ett pyamaskalas hos en kille i min klass. Det passar fortfarande hur bra som helst. Det ända är att när jag gick i 1:an så gick det ner till golvet, nu går det lite nedanför knäna. Men ändå, ärmarna och allt passar fortfarande. Hahaha, och det är fortfarande hur skönt som helst. Men snart börjar det väll bli dags att göra sig i ordning och smida lite planer inför eftermiddagen/kvällen. Har ingen aning om vart lördagen kommer att spenderas. Får försöka få tag i någon kompis och hitta på något. Sugen på bio, men jag vet inte jag. Vill se Snabba Cash. Har inte sett den än... det skulle blivit av för länge sen men nej, så blev det inte. Nu ska jag slänga mig i duschen, vi hörs. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0