i only tried to please myself

Hola. Hemma efter en dag i skolan. Var hos tandläkaren först i morse, tog typ bara 10 minuter. Bytte ut snoddarna och ska tillbaka dit på måndag vid elva. Kul, snart stamkund där fan. Hahaha. Sitter och skriver på min svenska/geografi-uppsats. Skriver om tsunamis och jag hatar det. Jag har tröttnat på allt som har med vatten och vågor att göra. Usch, jag lägger snart ner. Ger upp. Skriver sista meningarna nu och sen får den allt vänta till helgen. Ska istället plugga lite samhällskunskap. Har ett stort prov på måndag om Regeringen, Riksdagen och allt det där. Rätt intressant men det är så mycket. Fick föresten reda på mitt engelskabetyg idag också. Ett starkt VG+. Hon sa att jag hade bra chanser att få ett MVG i slutbetyg sen. Härligt. Ikväll blir det träning i Vattholma, 20.00 - 21.00... hur bra? Love it! Nej, nu ska jag avsluta uppsatsen. Vi hörs. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0