i'll be so damn much more

Hejsan. Pluggfridag = ÄLSKA! Hade historieprov idag som gick helt sär. Usch, hatar verkligen när det går dåligt på prov. En sak jag kan känna mig lite stolt över är iallafall att vi fick tillbaka ett test på geografin där jag fick 28/30.
Kollade runt lite på nätet och hittade en sida med en massa ordspråk. Många handlade om ''livets mål'' och det fick mig att börja fundera över mina mål i livet. De närmaste målen vill säga.

Mitt första och viktigaste mål är att gå ut gymnasiet med bra betyg. Det är visserligen 3 år kvar, men 3 år går snabbt och alla resultat räknas. Jag vill känna mig stolt över det jag presterat i och kunna fortsätta på polishögskolan.

Ett annat mål jag har är att låta de jag älskar veta om det. Jag ska visa det mer, på alla tänkbara sätt. Jag är så dålig på det, så det måste helt klart förbättras!

Jag har också bestämt mig för att försöka vara mer positiv och se saker på ett ljusare sätt. Nu för tiden är jag väldigt pessimistisk och ogillar de flesta saker.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0