i'm not the type to get my heart broken

Hejsan. Vaknade för en stund sen. En till lika slö dag idag. Har absolut ingenting att göra, de flesta är ju bortresta. Inte kul någonstans. Men ikväll blir det iallafall lite fart. Ska iväg på innebandyträning. Ska bli skönt att få röra på sig lite. Har nyss duschat och använt ett nytt balsam, och det luktar så sjuk gott. Kan inte sluta lukta på mitt hår, haha. Normal tjej? Tänkte försöka göra mig själv lite anständig idag iallafall... har ju bara slöat runt i mjukiskläder från i måndags. Igår var jag iallafall ute i snön... hahaha, och jag låg där djupt nere i snön och då helt plötsligt kommer postbilen och frågar om jag är okej. Hahaha, visst jag förstår honom. Vilken normal 16-årig tjej går ut och lägger sig i snön helt ensam? Men herregud, jag hade tråkigt så vad skulle jag göra. Dessutom behövde jag frisk luft. Jaja, tror inte jag gör om det något mer iallfall. Jag skämdes kan jag lätt säga. Nej, nu ska jag leta reda på ett par jeans och vara lite social mot mami. Vi hörs senare kanske. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0