keep it in your head

Godmorgon. Vaknade för ungefär en timme sen av att jag fick ett sms: Håller med om vad du skrev i din insändare :P. Jag som nyvaken är ganska seg och otroligt borta, så jag fattade ingenting. Men sen gick det sakta upp för mig, jag hade ju skrivit en insändare till UNT! Jag hade bara chansat och skrivit ner vad jag tycker om lärarna i gymnasiet, samtidigt som jag berömde mina gamla lärare på högstadiet. Haha, herregud vilken hock jag fick. Var verkligen inte beredd på att den skulle hamna i tidningen. Det blev en ganska stor insändare också. Så det kan bli hörrni, hähä. Nej, nu ska jag ner i duschen och sen träffa Cicci. Sen ska jag iväg och kolla på fbc - sten sture som spelar serie final i division 1. Lite spännande sådär. Vi hörs kanske senare. Puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha såg den och satt å tänkte haha jag vet vilka lärare hon menade :p

Bra skrivet!

2010-02-27 @ 15:34:09
URL: http://mandizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0