make your desicion babe

Godmorgon. Sitter och tittar på Biggest Looser... så jävla ovärt. Men har inget annat att göra. Får väll försöka hitta på någonting. Tänkte först och främst bege mig ut och springa, men är osäker på om jag klarar det pga. knäet. Har haft problem med det de senaste innebandyträningarna och det liksom ''knakar'' när jag böjer på det. Jaja, annars får jag väll ta mig en ordentlig promenad. Tänkte dra min vanliga runda, upp mot centrum, vidare till tågstationen under tunneln där och sen upp emot IP och sen hem igen. Har ingen aning om hur långt det är, men det är väll säkert ungefär 6 km. Nej, nu ska jag ner i duschen först. Måste få ordning på mitt hår, vill ju inte att hela Storvreta ska se mig som jag ser ut nu... haha herregud. Men vi hörs. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0