take it off

Hejsan. Happy valentines day! Enligt mig så är detta en helt meningslös dag. Speciellt om man inte har någon att dela den med. Men om man skulle ha det, skulle inte årets resterande 364 dagar räcka till att visa sin kärlek för varandra? Man behöver ju inte ha en speciell dag. Har föresten fått en ny telefon, eller fått och fått.
Jag ska betala halva genom att ge mamma och pappa 169 kronor i månader i 24 månader. Men det går jag så gärna med på. Det är inte många som har så snälla föräldrar som jag har.
Vaknade upp med mina kära vänner imorse. Igår kväll så var Cicci, Linn och Ida här. Vi lagade mat och tittade på filmer. Mycket trevligt. Ida drog hem vid 11 för att hon skulle upp tidigt idag. Men Cicci och Linn sov kvar. Dom drog dock hem vid tjugo i två idag för då var det dags för mig att spela match. Vinst med 2-0. Haha, suck on that! Vi skulle egentligen ha vunnit med mera mål, som vanligt, men vi pratar inte tillräckligt och det fungerade inte så bra helt enkelt. Jag fick ett litet utbrott på en spelare, men det ordnade sig på en gång. Efter matchen fick jag höra från alla håll att Oj, sådär visste jag inte att du kunde bete dig, Var du arg Sandra?, Det kunde man inte tro om dig, Jasså, en aning aggressiv idag kanske?
Nu har jag en helkväll av pluggande framför mig, alltid lika trevligt. Inte. Men med en kopp te, spotify och några trevliga sms då och då ska det rulla på. Till middag blir det pizza, ingen orkar laga något. Haha, lat familj eller vad? Men jag älskar dom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0