the oldies

Sitter och gaggar gamla 9A med Cicci på msn. Usch, jag har tårar i ögonen och Cicci sitter och gråter. När man tänker på alla minnen så är det helt hemskt att vi inte längre går tillsammans. Jag trodde fan seriöst att jag hade släppt det här, men tydligen inte. I miss you guys!

Som en kille i min klass sa dagen efter vi alla hade skiljts åt :

Nu sprids 21 otroligt underbara roliga själar runt om i alla skolor i sverige. Det skolor som får oss kan skatta sig lyckliga! Men vi passar bäst tsms ändå !! Kommer sakna er sjukt mycket 9A<333 Man tog allt för givet , helvete att allt är slut !! kommer sakna alla personligheter. <333




Kommentarer
Postat av: Amanda

Har suttit och tänkt mer eller mindre nu i nian att jag inte vill sluta nian, kommer saknar nästan alla i våran klass. Alla är så sjukt härliga :D

2010-03-03 @ 19:18:08
URL: http://mandizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0