vem lämnade vem ?

Hejsan. Uppsatsen artade sig faktiskt helt okej. Fick ordning på de flesta grejerna, men har en del att fråga svenskaläraren om imorgon. Sitter nu helt färdigklädd för träning, fast vi ska åka om typ 1 timme. Hehe, men jag är en sån där som bara måste ha tidsmarginal på allt. När jag ska gå till bussen tillexempel, så måste jag gå prick 07.30 när bussen går 07.52 och det bara tar max 5 minuter för mig att gå till busshållplatsen. Tidsfreak, yes I am. Träning ikväll blir iallafall härligt. Känner att jag har fått flyt på innebandyn igen efter en liten svacka. Vi får hoppas att det fortsätter. Nej, nu ska jag titta lite på NCIS. Vi hörs. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0