watch up before she'll chew you up

Well hello.  Mina muffins(ar?) blev super. Mamma tyckte jätte mycket om dem. Har nyss druckit upp min powerade som pappa var snäll och köpte. Den blåa är godast. Intressant fakta, right? Hähä. Funderar på att gå ner och bada, det har liksom blivit som en dålig ovana. Eller dålig och dålig, men en vana helt enkelt. En bit badbomb från Lush och musik... det är grejer det. Sitter och slötittar lite på OS, jag vill också kunna åka skidor. En liten hemlighet... jag har aldrig varit och åkt slalom. Haha, nu sitter ni säkert och garvar åt mig bara för att jag aldrig har åkt... så garva på ni. Så jävla pinsamt, men så jävla sant. Jag vet faktiskt inte varför det inte har blivit av. Men nu i mars så bär det av, då har vi bokat en stuga och då ska jag ge mig ut i backen. Jag kommer bryta nacken, eller åtminstonde benen. Men det ska faktiskt bli kul. Får väll fråga någon av mina kompisar
(som är uppe i fjällen minst ett par gånger/år) om några bra tips. Har ett par kompisar som är uppe där nu och jag är inte det minsta avundsjuk... eller? Jaja, vi får se hur det blir med den saken. Nu ska jag kolla lite på curlingen och sedan gå ner till badrummet. Vi hörs. Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0