you gotta wake up

Hola. Hemma efter en dryg dag i skolan. Ingenting särskilt hände, men så drygt ändå. Hade geografiprov i slutet på dagen och nu är jag död. Visserligen var det bara 7 frågor, men mitt huvud är helt fullt! Jag får seriöst inte plats med något mer där. Helt sjukt. Ska bli så himla skönt med lov, jag bara längtar. Ikväll ska jag fixa det sista på uppsatsen och sen bara sova. Ska lägga mig tidigt ikväll tror jag. Blev en lång natt i går. Fylld av sms, tankar osv. Tankar, tankar, tankar... har så jävla mycket tankar nu. Usch, hatar det. Nu blir det hemmalagade hamburgare eftersom jag har namnsdag idag så fick jag välja. Hihi, vi hörs! Puss.

Skulle ha svarat. Helvete! Ångrar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0