a few years ago, I was fearless

Hejsan. Idag har jag hunnit med att vara i Vattholma en sväng. Tittade på Rebeckas lag när de spelade match mot Rasbo. Becka spelade inte pga av att hon skadat knäet, men det var lite småroligt att titta ändå. Såg något väldigt snyggt där. Efter matchen åkte vi hem och nu sitter jag och väntar på Cicci. Vi ska ut och käka med Ida och Markus ikväll. Mycket trevligt. Vet inte vart vi ska käka än men det blir säkert bra. Vi var många fler från början först, men en efter en dissade dom oss. Hahaha. Mysigare när det bara är vi. Sitter just nu och tittar på Brooke knows best på MTV. Nej, ska nog gå och fixa mig lite. Känner mig risig. Vi hörs. Puss!

Förövrigt är det precis 1 år sen min Farfar dog.
Saknar dig Farfar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0