ambitions

Godkväll. Är ganska nyss hemkommen ifrån syrrans match, som dom tyvär förlorade. Men Rebecka gjorde 2 mål, så det är ju bra. Ikväll blir det bara en chillkväll. Först och främst mat (kycklingwok), sen bubbelbad, tvn och godis. Underbaaart. Funderar dock på att höra av mig till Cicci men vi får se om jag pallar. Kanske drar en runda i storvreta i hopp om att hitta något roligt. Börjar få ont i halsen, inte kul alls. Svårt att svälja och det svider. Börjar jag bli sjuk kanske? Ingen bra start på skolan om man säger så. Måste ju vara med nu i starten på sista terminen i 1:an. Herregud, har det gått så fort? Det känns som om det var igår som vi precis hade valt vad vi skulle gå. Scary shit. Nu är det istället 94:orna som har valt. Precis ett år sen vi valde. Och nu har vi snart gått ut 1:an. Eller snart och snart, men en termin kvar och det går fan snabbt. Jag längtar! Fast ändå inte, i 2:an säger alla att det blir så mycket prov, läxor och föredrag men jag har svårt att tro att det kan bli så mycket värre än hur vi har det nu. Vi får säkert mycket längre dagar också... okej, jag har ändrat mig - jag längtar inte! Ska dra och kolla upp om jag har något badskum kvar nu, hoppas. Vi hörs. Puss!



Tydligen så går det inte att ladda upp egna bilder, så kan inte lägga ut min vanliga Love Sandra :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0