asantesana squash banana - say what ?

Sitter och kollar på Lejonkungen och fick helt plötsligt för mig att jag skulle logga in på min gamla playaheadsida. Haha, sandruuww... hej fjortis eller vadå ? Uppdaterade iallafall min bloggadress på min presentation så man får ju hoppas att det lockar till sig lite fler läsare (såg att jag föresten hade besöksrekord iförrgår, yeey!) Nu till det jag skulle skriva om - hade fått hur många gbinlägg som helst, men jag fastnade speciellt för ett.


Haha , väldigt charmigt eller hur? ehm.... NOOOOT! Tror inte han förstod att jag bara är 16 och jag har inga som helst erfarenheter av vare sig krogar eller så. Mitt svar blev ingenting. Jag svarade inte ens.

Jag är hungrig. Yogurth är inte mycket att hurra för. När mamma kommer hem ska jag be henne koka lite makaroner eller någonting. Hare bra! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0