destination unkown

Hola. Som sagt så har jag varit hemma från skolan idag. Var till tandläkaren i morse vid 10 och skulle ju dra ut en tand. Pappa följde med eftersom jag var rätt nervös, haha. Iallafall, det som kändes mest var sprutan och bedövningssalvan innan man tog sprutan smakade hur jävla illa som helst. Låg och darrade där i stolen till en början, men efter ett tag slappnade jag av och allt gick på ungefär 30 minuter. Hur smidigt som helst faktiskt. Det är bara det att jag ska göra detta en gång till... den 26:e. Blää, jag orkar inte. Efteråt hyrde pappa film till mig, och efter som jag är så såg jag 17 again. Rätt bra, men inte någon favorit. Nu ska jag sätta på Lejonkungen och försöka få i mig lite jordgubbsyogurth. Vi hörs senare kanske, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0