do it now, do it good

Hejsan. Är hemma ifrån en skoldag som var helt chill faktiskt. Hade först geografilektion och där fick vi tillbaka provet vi gjorde innan jul... 16,5/31. Hahaha, ett poäng över G. Jaja, jag trodde jag skulle faila på det provet så jag antar att jag ska vara nöjd. Sen hdae vi en och en halvtimmes lunch. Efter lunchen hade vi historialektion, men den hoppade jag eftersom jag skulle iväg till tandregleringen. Där satte dom dit gummisnoddar på tre tänder. Det hela gick rätt snabbt och smärtfritt. Efter det var det snabbt tillbaks till skolan för att ha svenskalektion. Där fick vi jobba enskilt med datorerna och våra uppsatser. I slutet fick vi tilbaka våran bokrecension som vi skrev innan jul. Den fick jag MVG på. Fett stolt över mig själv. Har fått MVG på alla svenskauppgifter! Hoppas bara att det fortsätter. Ikväll är det träning, dubbelträning faktiskt. Halv sju till åtta tror jag. Skönt att röra lite på sig. Nej, nu ska jag leta reda på mina saker och göra mig i ordning. Vi hörs! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0