fcuk

God kväll. Turen till gränby blev väll rätt lyckad. Vi stannade först och käkade på Max... hahaha tjockisar. Sen fortsatte vi mot gränby och jag fick ett par jeansleggings och en svart tröja med puffärmar. Fast jag hittade inget av det jag egentligen skulle ha, vilket var den där tröjan och ett ämnesblock. Ämnesblocken var slut och tröjan fanns inte på hela affären. Imorgon blir det först skola, 08.30 - 15.00 med matteprov direkt på morgonen. Toppen start på dagen, eller? Efter skolan blir det bråttom hem för att käka något, byta om till träningskläder, packa väskan och dra iväg till Allians för träning med d3:an. Träningen håller på från 17.45 till 18.55. Efter det blir det ännu mera bråttom, jag och pappa måste kasta oss in i bilen där jag får trycka en yogurt eller liknande för att sen åka till Rasbo. I Rasbo väntar en träningsmatch med mitt vanliga lag. Hoppas turen är med oss denna gång. Vi har inte haft något vidare flyt de sista matcherna, inte helle den sista träningen. Katastrof... kom hem igår och kände att jag verkligen inte tyckte om innebandy längre. Ville verkligen sluta. Störde mig så mycket på en viss grej som får hela laget att gå ner sig och alla hatar när det blir så. Usch. Men idag känns det bättre och jag vill verkligen inte sluta. Är visserligen fortfarande riktigt irreterad på grejen från igår m och det kommer jag vara länge. Dock funderar jag på att byta lag. Men det blir till nästa säsong isåfall. Om mitt lag fortfarande finns kvar då. Annars går jag bara över till ett annat lag. Jaja, time will tell. Nu funderar jag faktiskt på att krypa ner i sängen... läsa lite ur 4:e twilight boken. Kan inte sluta le när jag läser boken. Får nämligen upp Robert Pattinssons ansikte i huvudet och det blir bara till att le, hahaha. Tror nog det blir så. Ni får ha det bäst. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0