heaven does'nt seem far away anymore

Hejsan. Är nyss hemkommen ifrån stan. Vid ett spelade mitt lag + min syster match. Den ska vi inte ens prata om. Ursäkta, men dom var verkligen urusla. Ingen rörde på sig, och jag blir så himla förbannad på vissa i laget. Åååååh, har bara lust att slå någon! Iallafall, efter det åkte jag, mamma, pappa och syster till gränby för att vi skulle försöka hitta någon väska till mig och en till Becka. På gränby träffade vi Maria, Marlene och Daniel. Lite roligt sådär. Jag hittade ingen väska, men det gjorde Becka. Lucky her. Min tur nästa gång. Har verkligen svårt att hitta en väska. Jag vill ha någon lite större, svart med dragkedjor. Hittar aldrig någon sån. Efter gränby åkte vi och köpte en varsin hamburgare på mc. Ikväll blir det nog lite arbete på svenskauppsatsen eftersom jag missade lektionen i fredags. Viktigt viktigt. Haha, vi får se om det blir gjort bara. Ska försöka få ut Cicci på en liten promenad också... vi får se hur det går, hahaha. Men vi hörs. Puss!


tjejerna <3
F1 QL 4EVAH hette våran skiva vi gjorde i 9:an med endast en låt på. Hahaha, ingen vidare seriös skiva !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0