hit me hard

Hejsan. Har nyss kommit ur duschen, kände att jag behövde det eftersom jag kom hem som en isbit för att det var så kallt från bussen och hem. Så nu har jag satt på mig mjukiskläder och jag har inget plugg att göra så ikväll blir det bara chilla. Ska försöka lägga mig runt 9 ikväll och verkligen försöka somna då. Jag lägger mig alltid nio - halv tio och sen blir det bara en massa smsande till typ 12 och då har jag förstört min sömn. Fast imorgon är det i och för sej sovmorgon så jag kan ta 09.22 bussen. Nice! Ska kanske försöka mig på en springtur eller ett par varv i skidspåret... vi får se vad kvällen erbjuder. Vi hörs. Puss!

Kolla dom här conversen! Huuuur snygga? Vart kan man köpa dem? Någon som vet?



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag måste hålla med, riktigt snygga skor

2010-01-27 @ 15:12:47
URL: http://mandizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0