i gotta check into rehab

Hejsan. Har varit hemma idag eftersom jag var på besök hos tandläkaren imorse. Allt gick jätte bra. Men jag fick ta mer bedövning nu än förra gången, och det resulterade i att även halva min näsa blev bedövad i några timmar. Som tur är har jag återfått känseln i både mun och näsa. Nästa tandläkarbesök är på tisdag nästa vecka, hos tandregleraren. Har ingen aning om vad som ska göras då, vi får väll se. Efter tandläkarbesöket stannade jag och pappa på macken och hyrde nyaste wallanderfilmen. Dödsängeln. Ingen favorit direkt. Tror det var en av dom sämsta wallanderfilmerna faktiskt. Ikväll bär det av till Vattholma där jag ska kolla på mitt kära lag när de tränar. Jag får inte vara med för att man helst skulle ta det lugnt efteråt så att det inte börjar blöda igen. Nej, nu ska jag upp och sminka mig. Vi hörs. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0