ice age 2010

Hej istid!? What is this? Jag som trodde vi gick mot vårtider. Men icke. Usch, minst 2 decimeter snö här ute. Bara negativa saker idag. Mina tänder är reeeen pain! Har aldrig haft en sån här smärta i munnen. Jag har ju gummisnoddar mellan ett par tänder, som ett slags steg till det jag ska fixa, och det spänner som fan. Det är som en molnande verk som aldrig försvinner, och det gör så himla ont när jag tuggar och håller på med tungan. Som tur är ryker en gummisnodd imorgon, men då måste jag offra en tand... buhuhu :( Ska som sagt dra ut en tand imorgon och jag hoppas på att det går lika smidigt som förra gången. Jag blir hemma hela morgondagen och ska nog hyra hem någon bra film, köpa en bra tidning och äta yogurt hela dagen. Just like the last time. Hähä, egentligen så vill jag helst skippa hela alltet. Men jag tror nog att jag är mäkta stolt över mig själv om drygt 2 år när allt är färdigt och klart. Längtar! Föresten, ni har jag och Cicci även fått med oss Linn på utlandssemster nästa sommar. Nu är det bara Ida kvar. Sen tänker jag sitta bänkad framför datorn tills vi bokat resa. Haha, skämt å sido. Men vi bokar så fort vi hittar någon som passar oss. Nej, nu ska jag sätta på mig något varmt om fötterna. Iskallt ju! Talk to you later. Puss.


Min absolut äldsta vän Ida. 
Vi har hållit ihop sen vi båda var 3 år gamla. Vi har gått i samma klass från förskolan till 9:an.
Otroligt. Vi är så lika, men ändå så olika. Jag älskar dig gumman <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0