i'm a teaser

Hejsan. Käkade på China Garden igår med Cicci, Ida och Markus. Riktigt trevcligt. Vi åt buffé och de hjälpte mig med lite småproblem sådära... hahaha, herregud. Men det var iallafall sjukt trevligt. Och idag är det slö-söndag igen, i like it! Egentligen så hatar jag söndagar men nu när man inte har så mycket plugg och man bara kan driva runt hemma i mjukiskläder och göra det man har lust med så är det faktiskt rätt härligt. Det enda negativa är väll att jag har förjävlig mensverk och att jag måste fortsätta med svenska/geografi-uppsatsen... uuusch. Måste till biblioteket imorgon och låna 2 böcker om tsunamis. Har inte varit på biblan på år. Får se om jag hittar. På tisdag blir det tandregleringen i stan för att sätta gummisnoddar runt 2 tänder i nerekäken. Och på torsdag ska jag dra ut den andra och sista tanden. Nice. Det blir rätt mycket att dra ifrån skolan den här veckan men inte mig emot. Nu ska jag nog dra mig mot duschen - en låååång, vaaarm dusch... mhh! Vi hörs. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0