i'm on my own

Godmorgon. Gick nästan nyss upp. Är ganska öm i högra sidan i munnen nu, inte så att det gör lika ont som igår men när man kommer åt med tungan så dunkar det till. Inte så skönt. Nästa vecka ska jag till tandregleringen i stan för att de ska sätta dit två gummisnoddar i nedre käken. Idag ska jag till Vattholma för att kolla på när syrran spelar match i d4:an. Mot almunge. Det ska nog gå bra. Efter det har jag inga planer alls. Vi får se vad som händer. Imorgon blir det mer innebandy då mitt lag spelar. Jag ska inte spela, men åker med som support ändå. Det är en viktig match imorgon, om vi vinner drar vi ifrån som serieledare. Men om det andra laget vinner går de om oss och vi är inte längre serieledare. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kanske ut med syrran. Ha det bra. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0