it's a dirty freak for all

Hola amigos. De senaste dagarna så har jag varit in mycket på apollo, fritidsresor och ving och en massa andra resebolag på nätet. Ett par tjejer i min klass ska åka utomlands i sommar och jag blev sjukt sjugen. Men isåfall till nästa sommar. Nu i sommar har vi redan sjukt mycket, Rebecka spelar förmodligen cup i danmark, innan åker vi till göteborg och en massa. Iallafall, det blir isåfall jag, Cicci och Ida som åker iväg. Eller jag och Cicci har snackat om det och hoppas verkligen att Ida hänger på. Så Ida, om du läser detta - Är du sugen? Hör av dig så får vi snacka mer om det! Har tittat på Grekland, Turkiet och Bulgarien. Fatta härligt! Låter så jävla långsökt just nu, men tiden går snabbt... eller? Ska snacka mer om detta och boka så fort det finns någon resa som passar. Just nu finns det inga resor att boka tills nästa sommar?! Dryyyygt... jag vill boka NUU!

grekland


turkiet


bulgarien



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0