a different kind of light

Hejsan. Först på schemat idag stod MATCH. Jag var taggad till tusen och det var alla i laget. Allt kändes bra och allas humör var på topp. Matchen gick helt okej och vi kunde åka ifrån Östhammar med 3 nya poäng. Matchreferat skrivet av våran tränare : http://www.laget.se/STORVRETAIBKF9394/5416-nyhetsarkiv-item-1115518.html  . Efter det drog vi hem och jag duschade och efter det chillade jag i sängen ett tag. Hur skönt? Efter ett tag åkte jag, Rebecka och mami in till gränby i jakt på något snyggt till imorgon. Jag hittade en ny puffärms-tröja, en blå/lila från HM. Har redan en sån i svart och jag älskar den, så varför inte en till i en annan färg? Jag köpte också typ 7-8 ringar. Älskar ringar! Min drooog. Imorgon blir det Gävle hela dagen, farmor fyller snart 80 och hela släkten på pappas sida ska käka buffé tillsammans. Mys. På kvällen drar familjen till allians där syster spelar match vid 8. Nej, nu ska jag titta på Robinsson med mami. Det är bara hon och jag hemma. Pappa jobbar och Rebecka är hos Frida. Sen kanske jag springer ner och tar mig ett bubbelbad. Kan vara skönt. Vi får se helt enkelt. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0