no one else can feel it for you

Hejsan. Fick världens ryck och slängde mig i duschen. Kände mig så fryssen och irreterad så det fick bli min terapi. Nu känns det bättre och jag ska väll hugga tag i matteboken och plugga lite. Prov i morgon nämligen, på ekvationer och massa... inte mitt bästa ämne direkt. I skolan idag så skulle vi välja en individuell kurs på 50 poäng som vi ville gå i 2:an och vilken profil vi ville ha. Som förstahandsval valde jag Datorkunskap som kurs och Juridik & Kriminalteknik som profil. Andrahandsvalet blev Aktiekurs A och där blev profilen Företagande. Det betyder att jag har 150p kvar att välja till 3:an sen och då sa dom att det skulle finnas en massa fler kurser att välja på. Jag är redan rätt så säker på Engelska C, eftersom det kan ge meritpoäng och jag har lätt för det. Sen behövs en till 50poängs-kurs men det blir nog ganska lätt att välja. Jag bara fasar inför dagarna i 2:an med alla lektioner... uuusch. Nej, nu ska jag plugga lite och sen blir det gränby med familjen. Behöver nya skrivblock och så ska jag leta efter en speciell tröja som jag aldrig hittar -.- Vi hörs, puss!

Såg den här bilden på nätet. Så gaaaalet snygg tatuering! Jag vill ha en liknande.
När jag blir 18 ska jag gadda mig redan första dagen... eller ja.
Ni fattar hur sugen jag är på att göra det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0