stop, don't even go there

Hejsan. Det blev ingen pulkaåkning igår... Cicci var för feg. Vi tog en promenad istället, utan kameran (den låg så fint i sängen tyckte jag. läs: jag glömde den) Vi pratade väldigt mycket om våran fina, gamla klass 9A. Det gör vi alltid när vi träffas. Vi kan inte sluta prata när vi satt igång, vi pratar om vilken tur vi hade, hur underbara alla var, hur jobbigt det var för vissa i 8:an osv. Idag var jag iväg till Alunda där syster spelade match mot just Alunda. Matchen vann min systers lag lätt med 8-0. Hon fick in en riktigt fin tryckare mot en person i Alunda och då fick jag mig ett gott skratt. Hahaha, skadeglädje på högsta nivå! Sen åkte vi vidare till mormor och morfar där vi fikade. Sen drog vi hemmåt och enda sen dess har jag suttit instängd på mitt rum med musik på högsta nivå medans jag rensade ur min garderob. Det behövdes kan jag säga och nu har jag så fint i garderoben. Men det förstörs väll inom ett par dagar. Så är det alltid. Nej, nu ska jag nog gå ner och bada. Det var länge sen. Fick ett jättemysigt badskum som innehåller vitt te av Ida. Hon känner mig bra hon. Vi hörs. Puss!


underbara, gamla 9A <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0